Tvivlandet

Har ett litet dilemma. Visst är det så att man inte ska göra saker man inte känner för helhjärtat? Vill inte-men gör det ändå. Det tycker jag är fel. Man ska våga säga nej om man t.ex inte vill umgås med en person. Men om man känner halvhjärtat då?

Grejen är den, jag är väldigt osäker om jag ska träna med östgöta laget på fredag. Vad gör man när man inte vill men ändå vill. Skiter i det eller går dit? Åh. Tvek är en garanti kan jag lova er iallafall. Har dessutom inte tränat på länge och man vill ju inte göra bort sig...
Frågor om råd - gör det som känns bäst, får man som svar. Men min kropp är delad! Jag kan inte bestämma mig. J*vlar också.

Neee. Nu tar jag en dag i taget. Kan också säga till er Kungshöga elever att imorgon kommer Trojenborgsskolans elever och hälsar. Hoppas på stående ovationer. Kommer inte få det men ett hej är väl alltid rart?


Såhär rar kan man vara. Luciafotona sitter spacklade över hela staden. Här är jag.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0