ER SNELL

Jag körde ett rumpprogram idag och det var fan det värsta jag har gjort. Fan vilken pain, men känns bra nu!!! Det skär lite i hjärtat när jag inte kan vara med ute och köra fotboll med världens skönaste människor. Känns inte bra, vill bara ge upp ibland. Är, för er som inte vet, skadad och har varit det ett jävla tag då min ljumske är helt störd!

Imorgon ska jag göra ljumskeprogrammet och på onsdag ska jag banne mig ge mig iväg och åtminstone springa.
Blev väldigt mycket träningssnack här tycker jag och det är absolut inte så att jag försöker glänsa med att jag tränar. Jag fullkomligt älskar att träna och mår bra av det. Vissa hatar't. I don't. Dessutom handlar ju den här bloggen om mig så..
Ähhh lät som en bitch ändå. Men ni fattar, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0