tittar tillbaka

Läser lite gamla inlägg. Ett vagt hej kanske man ska säga också. Känner alltid ett behov att skriva av mig när det sticker lite i mig. Allt jag vill göra men inte gör. Kan ju inte skriva ut alla bekymmer på twitter jämt. Kände att jag måste komma hit igen. Ska först skriva saker som är jobbiga, som skaver i mig, sedan något BRA OCH KLITCHIGT så ni inte tror jag är helt knäpp och "depp". För jag bryr mig om vad andra tycker? Antar det. Fan. 
 
1. Att vara 18 år och växa upp. Ta ansvar och känna andra slags krav. Sådant man inte "gör" när man är vuxen.
 
2. Att känna men inte på riktigt
 
Jag dras mellan att ligga i min säng hela dagen eller att "ta tag i det". fyfan vad jag hatar det. men åandra sidan hatar jag denna likgiliga sörja.
 
 
WHAT SHALL I DOO??????????????????????????????????????
 
 
 
ps. skiter i det positiva för I don't careeee
ja gör de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0