70 saker om mig

God förmiddag! Passar på att kolla igenom datorns dagliga behov och slänger in ett inlägg på samma gång. Mitt hjärta ligger fortfarande och sover so thats why. 
Eftersom jag egentligen inte har något att berätta så får det bli en sån här idag!



1. Tre namn jag lyssnar till:

Alma, Almis, Älskling

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag ger aldrig upp, fighter until the end

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Mina stora krav som ständigt trycker på mina axlar

4. Detta är jag rädd för:

DJUR

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Sällskap, glädje and food

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

äta i mörker, sluta shoppa, tycka om hösten

7. Detta tycker jag om att göra:

bara va

8. Detta vill jag göra just nu:

äta I guess?

9. Bästa känslan:

att bara känna att allting löser sig, inte en enda oros tanke inom sig

10. Värsta känslan:

dåligt samvete


11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

självsäker, snyggish, har björnborg kalsonger!

12. Jag vill gifta mig…

om typ 10-15 år kanske

13. sak jag vill göra innan jag dör:

Resa till New York

15. Min käraste ägodel:

Dom i min närhet

16. Något jag vill ha i present:

Världens snyggaste jacka

17. Detta har jag på mig just nu:

Linne och trosor

18. Favoritkläder:

När man känner att det klaffar och är perfekt

19. Favoritdjur:

eh, inget?

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

just nu, larvig popmusik

21. Favoritartist just nu:

Miley cyrus???? har fått nått för mig höhö

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

alla ämnen är typ lika, men SO är nog tråkigast

23. Stjärntecken:

lejon

24. En bok jag älskar:

twilight serien

25. En film jag älskar:

she's the man

26. Tv-program jag gillar:

Vampire diaries

27. Favoritdoft:

alfreds parfym

28. Detta äter jag gärna:

kyckling

29. Dricker helst:

vatten

30. Favoritgodis:

choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Till paradiset

32. Färg på mina ögon:

bruna

33. Min längd:

1,69

 35. Jag spelar:

fotboll

36. Person jag beundrar:

pappsen är en bra man

37. Så här bor jag:

ett rött lagom hus med snart otroligt snyggt staket och med en underbar familj i Skännninge

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Inga?

39. Det här tänder mig:

allt och inget

40. Det här gör mig avtänd:

just the wrong words

41. Favoritfärg:

röd

42. Favoritcitat:

ska leta upp ett, det ska jag

43. En hemlighet jag vet:

Om jag berättade så vore det inte hemlighet jag vet, utan alla

44. Bästa present jag fått:

Min laptop

45. Senast köpta skiva:

ehm, skivor? ingen aning

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina läppar

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

big mama ass!

48. Udda förmåga/egenskap:

jag kan nästan alltid gissa vad klockan är

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

TIGER

50. Vad lyssnar du på just nu?

datorns arbete

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

ätit, dampat, pussats och mina planer och träning plus tjejmys

52. Var är dina föräldrar födda?

Mamma är nog född i motala och pappa vet jag inte. Malmö?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Spotify tror jag

54. Vilken är din favoritrestaurang?

I guess steves

55. När badade du i en pool senast?

För några veckor sedan

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Någon löjlig pjäs i fyran

57. Hur många barn vill du ha?

spelar ingen roll men mer än ett

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

cut musik

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Ej 18 år liksom

60. Vad har du för TV-kanaler?

vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?

japp

62. Har du busringt någon gång?

yes

63. Har du fått felparkeringsböter?

nehej du

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej men jag kan definitivt tänka mig att göra det någon gång i framtiden

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Mallorca

66. Har du en egen trädgård?

en liten söter en jaja

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

witch, avatar, winx club

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Naej, är överdrivet dålig på texter

69. Badkar eller duschkabin?

Dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Twilight och new moon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0