Älskade mönster

Sneak peak på mina fynd under dagen:








Som ni säker märker så har jag en mysig hemma fredag bara här i min ensamhet. Passar därför på att blogga och sådant som jag tycker är roligt när jag är för mig själv. Imorgon kommer det dock lite bättre bilder på mina inköp & såsmåningom får ni se allt. Hoppas ni kanske får lite inspiration. Vad vet jag. Jag vill också passa på att säga till er att om ni har några frågor om vad som helst, inte alltför privata men det mesta, så är det bara att kommentera så kan jag ta upp dom i bloggen. Tycker ni det låter som en bra idé? Ni får gärna vara anonyma & jag kollar inte upp vilka ni är. Bara så ni vet.

Puss


Kommentarer
Postat av: emelie rockler

vill bara säga att jag tycker det är kul att du lägger upp "outfits" osv, då känner jag mig inte så töntig med att "modeblogga", när någon annan också gör det :) kram

2010-08-28 @ 09:26:46
URL: http://falsetruths.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0