Äntligen tisdag

Börjar gå upp tidigare och tidigare nu på dygnet. Idag klev jag upp lite efter tio efter klockan ringt. Förbereder mig inför nästa vecka. Skolan börjar nästa vecka!! Men det finns ju de elever som börjar den här veckan så jag antar att vi som börjar nästa vecka kan skatta oss lyckliga. Eftersom vädret fortsatt är regnigt vilket innebär att jag ínte kan måla staketet bestämde jag mig för att baka på morgonkvisten sådär. Lite kärleksmums för att sprida lite ljus över dagen.

Vid halv tre idag kommer mamma hem och då blir det att åka till mjölby och hämta mina nya brillor. Är lite nervös faktiskt eftersom jag inte riktigt kommer ihåg hur de ser ut men jag antar att det blir bra.. Eller? Jo, klart.



tisha JC sjal mormors gamla jeanstights gina tricot skor converse 
armband diddi klocka ur&penn ringar skänninge marken & ur&penn

Nu ska jag ta och käka lite sedan mot Mjölby. Hörs sen. Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0