FÅNGARNA PÅ FORTET

Igår drog favoriten i repris igång igen då i lite nya reformer. Själv tycker jag att det är en bra programidé och det är riktig roligt. Först blev jag lite besviken över hur svårighetsgraden var i de olika rummen på fortet, självklart ser det säkert lättare ut än vad det är men som jag kommer ihåg det så var det lite mer farliga & läskiga utmaningar. Äta insekter & krypa i trånga utrymmen och simma i iskallt vatten. Men det kanske bara är något som är läskigt för mig. Andra kanske anser att klättra högt uppe i luften är mer skrämmande.

Vad tycker ni, tittar ni på Fångarna på fortet?


Idag är det Idol mot Let's dance. Själv ser jag fram emot när bloggarna visas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0