Fantastisk kväll

Godmorgon Godmorgon, halvt levande, halvt död. Klockan var ställd så det vara bara att kliva upp. Gårdagen var skitkul verkligen! Jag och Frida blev 12 allover again och stod mitt ibland smeten och skrek högst av alla när Eric Saade kom in. Naej men nästan! Heeey, lever bara en gång!

Vi var även med om en av de obehagliaste ögonblicken av mitt liv. Vi ( jag och frida alltså ) bestämmer oss att sätta oss vid sidan av ett staket och hinner knappt sätta oss förrän en kvinna, 1 meter bort, svimmar och blir helt medvetslös. Hennes dotter, vilket jag förmodar att det var, gallskriker mamma och får halvt panik och börjar slå henne över käften för att försöka få liv i henne. En man springer fram till den medvetslösa kvinnan och skriker åt de närmast (vi alltså) att hämta ordningsvakter. Så jag stapplade fram några ord i chock; en kvinna har svimmat där, till en bunt poliser och helt plötsligt blir det värsta svärmen runt henne. Vi har ingen aning om vad som hände eftersom det var så obehagligt gick vi bara där ifrån... Nu då? Är hon död? Fick hon en stroke? Kvinnan som svimmade vid staketet vid rix fm festival igår: Vi tänker på dig.

Men som sagt annars var kvällen toppen! Martin Stenmark var enligt mig mest magisk! Vem tyckte ni var bäst igår?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med! Kvällen var underbar och Martin Stenmark var bäst! :D stannade ni och såg erik?

2010-08-21 @ 11:36:08
Postat av: Michaela

Håller med, Erik Grönwall var rätt grym också :)

2010-08-21 @ 13:08:52
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/
Postat av: Jag

Vad härligt att ni hade det bra :)! Vi stannade och såg Erik också en stund. Han var också bra!

2010-08-21 @ 14:12:02
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0