Gårdagen

Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt förutom att jag blev getingstucken, (Det gör förjävla ONT!). Alltid svårt att försöka vara social på släktträffar men det funkade helt okej ändå. Blev riktigt nöjd med min outfit igår trots att jag var skeptisk om jag skulle trivas i det, I DID.



Klänning monki skjorta bikbok thights loftet(NYA) converse(NYA)

Blev alltså de här läckra thigtsen och vita låga converse bl.a. i Danmark alltså! NÖJD
Nu är det dags att hurta, trots träningsvärken i hela röven så blir det powerwalk med käraste kusinen och därefter ska jag lägga in lite bilder ifrån resan! KRAM

Kommentarer
Postat av: josse

snygg outfit! vilken mobil har du? w995? är den bra eller:D???

2010-08-01 @ 22:29:32
Postat av: Jag

tacktack så mycket! Ja, jag har w995 och den är helt okej. Inget speciellt med den typ :D

2010-08-02 @ 14:21:15
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0