Håll kvar i sommaren till slutet

Ikväll har jag spelat match mot boren och ibland är fotboll så jäkla orättvist är min slutsats av det iallafall. Blev en förlust med 0-1 vilket känns otroligt tungt. Var så arg och besviken efteråt att jag bara ville lägga mig ner och tjuta.. Kan ni bli så frustrerade ibland? Jag brukar oftast visa känslor på det sättet. Men nu är det dags att tagga festival imorgon. Rix fm kommer bli superbra förhoppningsvis. Mitt enda problem just nu är att min garderob känns som ett kaos och jag blir så osäker på what to wear. Ni tjejer känner säkert igen er. Tror det blir barbent iallafall. Vill fortfaranda hålla kvar sommarkänslorna en sista kväll.


Gillar den här kombinationen men har lite fler alternativ laddat.

Nu ska jag sätta på en film jag kan somna till. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0