Happy

Godmorgon solstrålar! Njuter ni i regnet? Själv kan jag tycka att det är rätt mysigt någongång ibland men inte nu när det pågått i över en vecka i sträck. Men först och främst ville jag säga att det gick bra att döma igår, gjorde inga större missar och jag kände mig säker. Vilket gjorde att döma blev helt plötsligt mycket roligare. Så hallå där alla nybörjare, om man vågar och provar på flera gånger blir det tillslut roligt och dessutom kan man få flera nya erfarenheter i livet!

Nu till den stora grejen nummer två: Synsam ringde och ni vet vad det innebär(förhoppningsvis). Jag får mina glasögon imorgon! Längtar! Sen ville jag bara skriva att jag blir superglad över alla kommentarer från er så fortsätt gärna med det!



Här sitter jag nyvaken och glad! Vi hörs för nu ska jag äta lite frukost. Knäckebröd/flingor. FLINGOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0