Höst känslor

Idag är en sådan dag då man inser att sommaren är slut. Trots att solen skiner så känns det ändå bara som en fin höst dag. Visserligen har det regnat nu i typ en vecka i sträck så det är kanske därför man har satt sitt sista hopp på sommaren. Det känns ganska bra att det är höst & att skolan börjar eftersom jag gillar rutiner, men ändå kan det känns som ett slag i magen ibland när man tänker efter att "fan sommaren är slut". Men de flesta jag känner har överlevt nian so I guess I will do it. Jag fortsätter att intala mig själv att nians betyg egentligen inte spelar någon roll eller har lika stor betydelse som gymnasiumet så då känner jag mig mindre spyfärdig. Men nog om det, det är höst. Deal with it.


Nu ikväll har jag varit och tränat lite fotboll och det kändes segt i benen ifrån matchen igår men det är alltid lika skönt att få röra på sig. Vi körde även lite "en mot en situationer" och en av övningarna gick ut på att brotta och knuffa över sin motståndare över en linje. Jag körde mot Frida och såklart tar vi det alltid lika seriöst, tävlingsmänniskor båda två. Sjukt jobbigt var det iallafall och det känns som jag blivit klöst på hela armarna. Men min bebis vann såklart! Lät henne.. höhö. Efter träningen gjorde jag och Agnes lite situps och sedan en varm dusch and here I'am.. Nu: Dags för lite twilight igen va...


Saknar den där värmen en aning faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0