JAG HAR SPELAT FOTBOLL AZZÅ

VINST triumferar i min mun. Nu är det så att det inte finns något ord som heter triumferar.. I think men det är som en triumf iallafall. Älskar fotboll när det är såhär: smash & ett skott i nätet alltså. Jag vet att det är svårt att förstå känslan om man inte spelar fotboll men jag kan jämföra känslan som när man läst en riktigt bra bok eller känslan efter man sätt en underbar, romantisk film. Love

Snart kommer min fina vän Frida & vi ska slagga i min säng & bara se en film. Bra söndag, jo tack.








Här har ni några bilder på min & Frida. Söta? :)

Hoppas ni får en bra söndagskväll. Njut av ledigheten för imorgon är det starten på en ny vecka.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde du mååååååål? :D

2010-08-30 @ 15:02:28
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: jag

Neej :) Elin gjorde 3 & Linn 1! Kram

2010-08-30 @ 15:22:25
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0