JUST SO YOU KNOW

Kvällen och morgondagens planer gick i stupet. Ikväll skulle jag legat i min pojkväns famn och imorgon skulle det blitt ullared för hela dagen. Tyvärr är Alfred krasslig i halsen och eftersom varken han eller jag vill att moi ska bli smittad blev det ingen dejt och inte heller ullared eftersom lilla snusmumrikern ska ligga till sängs.

Idag har jag inte gjort alls mycket, en mycket tuff träning att börja dagen med kändes bra, fridfullt.. mm Jag älskar att träna och springa tills jag får dödsångest. BULLSHIT. Det kan ju inte finnas en enda människa som älskar att springa när man bara känna att man vill lägga sig och bli begraven. Nu finns det ju dock sådanna människor, vill bara göra det klart för er att jag är ingen springnjutare. Trots det gör jag det eftersom fotbollssäsongen ligger risigt till om konditionen ligger på noll. Annars har jag dator nördat all day long förutom en promenad i spåret med mammsen och moster förut.

Nu är det film som gäller, twilight. Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0