NORMAL DAY

Hallopsan, sitter här och smuttar på lite vanlijyoghurt. Har varit fullt upp hela dagen, målat staketet och snart är det klart och då blir det shopping för lönen kan jag lova! Har även fräschat till mig en aning nu eftersom Alfred kommer senare, blir även att kolla fotboll i IP. Tillbringade även kvällen där igår tillsammans med Johanna mesta dels. Underbar tjej det där alltså! Mår ni bra? Jag har lite huvudvärk men förhoppnings går det över när jag vilat lite. Har invigt mitt nya linne idag också och jag trivs toppen bra i det.


För det första ser jag ut som världens bitch på bilden.. men det är jag inte bara att jag har redigerat ögonen eftersom de lös röda, nu är de typ ljusröda.. höhö. Men på bilden iallafall ser ni min nya blazer ifrån JC också plus linnet.

Nu tänkte jag måla naglarna med mitt favorit naglack, tänkte tipsa om det i ett inlägg senare i livet. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0