Prova på!

Här sitter jag fullt påklädd i mina målarkläder. Har faktiskt varit fint väder idag och det är typ första dagen på evigheter! Humöret blir bättre på direkten! Idag ska jag göra någonting som jag är väldigt nervös över.. nämligen vara domare i en fotbollsmatch. Jag har gjort det en gång tidigare och det är verkligen jättesvårt. Jag som spelar fotboll har nu fått en bättre syn på domarens uppgift och blir inte lika arg över domslut eftersom det är svårt att hänga med och se allt som händer. Till hjälp har jag iallafall Frida och det är hennes första gång att döma så jag hoppas det går bra för oss båda!

Visst är det så att när man provar på en ny sak och inser att det inte är lika lätt som det ser ut, att man får mer respekt för de personer som sysslar med det. Tidigare var jag väldig skeptiskt till att prova på att döma men man blir inte bättre på saker om man inte vågar prova. Kom ihåg det. Våga och bli bättre!



Kommentarer
Postat av: Lisa Stedt

helt rätt! Lycka till!

2010-08-18 @ 19:46:37
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0