Rainy monday

Sitter här och lyssnar på pixie lott och tar det lite lugnt. Har varit full fart på mig idag. Ställde klockan på 9 och gick ut och målade tyvärr så började det att regna så jag bestämde mig för att ta tag i övervåningen med dammsugning och damning. Tjäna lite pengar, jaja! Lagade därefter en ost och skink paj till Alfred som fortfarande låg och pömsa och bjöd honom på mat. Sedan var det dags att kladda med färg igen så Alfred skickades hem och jag satte mig ner och började. Oturlig nog öppnade sig himlen igen så jag bestämde mig för att lägga ner målandet för dagen.

Gårdagen var jättemysig. Först spelade jag ju match och det blev oavgjort. En snabb dusch senare befann sig jag och Alfred i Linköping och vi käkade först middag på Steves, vilket var gottish. Vid kvart över 6 var bion och det var the karate kid och jag själv tyckte att det var riktigt bra. Se den vettja!

Såhär såg jag ut igår:
 


Kavaj JC Klänning gina tricot Skor converse 
Plånbok ifrån Danmark Halsband glitter
Klocka ur&penn Ringar skänninge marken & ur&penn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0