Slapp dag

Hejsan hoppsan alla glada! Hur är det med er? Med mig är det bra. Sörjer dock vädret lite eftersom jag hade hoppats på lite uppehåll idag så jag kunnat fortsätta med staketet så det blir klart någon gång. Nu sitter jag iallafall här och lyssnar på Miley Cyrus och larvar mig. Har faktiskt hunnit med lite under dagen ätit frukost, ett knäckebröd ( nyttighets points till mig ) och dessutom har jag fuktiskt dammsugit hela undervåningen. Nu är det dags att klä på sig lite vettiga kläder och fixa lite mat till 1 så blir det att luncha med mor min.

Kan förvarna redan nu att det inte kommer bli så mycket uppdatering imorn eller på torsdag då Skänninges största event om året äger rum, Skänninge Marken.


Har förresten träningsvärk i låren som sjutton ifrån gårdagens träning så idag blir det att ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0