Slarvers

Eh hejs svejs!

Sitter här och tjuter över en film som jag redan sätt men är så otroligt bra. Uptown girl. Vet ni att jag älskar att se filmer jag redan sätt..? Nu vet ni. Älskar att veta replikerna för då känns det mer verkligt. Just nu panikar jag lite över att jag inte får tag i Alfred.. hans telefon är helt död eller något. Vill prata med honom plus att han vet var twilight & new moon filmerna är. I don't.. för det är så jäkla typiskt mig att slarva bort saker eller glömma var jag lagt saker och ting. Exempelvis min tvdosa, vet aldrig var den är.. den lyckas alltid att gömma sig ifrån mig. Jag antar att jag får strunta i att se new moon ikväll, får väl sätta på she's the man som jag ser typ en gång i veckan men garvar jämt ändå åt den. 


Förresten så blev det bestämt att jag och min kära vän Frida ska på rix fm festivalen på fredag i Linköping. Hur kul som helst. Syns vi där?


Kommentarer
Postat av: Lisa Stedt

Kul, ja de gör vi:D

2010-08-18 @ 19:48:35
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/
Postat av: frida :)

jag ska dit :D

kanske ses :D

2010-08-18 @ 20:23:31
URL: http://busbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0