Sorry

Äntligen har jag bestämt mig för ett par glasögon. Det blev ett helt nytt par som jag inte provat tidigare i märket converse. Själv tycker jag inte att jag passar i glasögon men jag lär mig nog tycka om mig själv med ett par glajjer hängades på nästippen. Tyvärrr blev det ingen bild, hann inte med det. Min hjärna var så uppe i varv och tillslut blev det ett beslut taget och jaa ingen bild. Ni får vänta tills på tisdag nästa vecka.

Nu till det förvånandsvärda för dagen, en så länge. Jag har shoppat lite på JC, vilket jag inte brukar göra men hör och häpna. Blev en kavaj, ett linne, en tshirt och en perfekt svart topp. Kommer bilder på det snart, ska bara packa upp det. Planerna är sedan att läsa och träna.

Kram på er denna regniga dag.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

CONVERSEGLAJJER; fan vad coooolt!!

2010-08-09 @ 15:59:10
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0