Sweet violet

Godmorgon alla fina. God förmiddag kanske passar lämpligare. Visst känns det skönt att det är fredag, kanske inte så skönt att det är sista fredag på sommarlovet men jag har alltid haft en thing for fridays. Gick upp rätt skapligt idag och har haft lite mystid med mig själv. Målat naglarna med mitt absolut favorit naglack ifrån Isadora. Jag hatade verkligen att fixa med naglarna förut men nu har intresset växt en aning. Jag målar med Isadora nr 630 sweet violet och tycker att det är fint men framförallt håller det länge och det torkar otroligt fort.







Jag fick mitt naglack i present från min fina Emma. Jag tror det går på 79kr annars. Jag ska verkligen investera i fler färger.

Kommentarer
Postat av: davidzen

Emma fixar, så att säga! :D

2010-08-20 @ 16:56:31
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0