The New Me

Jag ber om ursäkt för att jag är typ världens sämsta bloggare just nu men jag vet att jag kommer göra er glada nu, nyfikna åtminstone. Idag är dagen då Alma Axén ska bli en tjej med glasögon. För er som inte vet så har jag ett litet synfel, inte så att jag inte ser men tyvärr så får jag problem med huvudvärk. Har nu linser och kommer fortsätta med det men behöver glasögon som komplement. Har haft hemma bågar att prova i några veckor och jag har velat fram och tillbaka under en lång period. Idag ska jag iallafall bestämma mig, har två par att välja mellan plus ett par i en annan färg. Så tre par.

Hörs när jag kommer hem igen så ska ni få en bild på the new me.



Förlåt att ni får stå ut med mina urusla cambilder med mitt morgonrufs och nakna feja.
Kommer en "snyggbild" snart. Förresten så ser ni också mitt favo halsband för tillfället. SNYGGT från gina.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0