Update

Förlåt för den dåliga uppdateringen under dagen men direkt efter skolan blev det att besöka banken för att lämna in kort som ska bli mitt nya ID-kort. När jag kom hem blev det att slänga i sig lite pasta & korv för att att sedan dra ner till Idrottsparken för att spela fotbollsmatch med damerna. Jag spelar vanligtvis i flicklaget men ibland får man hjälpa de äldre! Tyvärr blev det en förlust men känner mig ändå nöjd med min match & jag tror att de flesta tyckte att det var roligt ändå! Skulle i vilket fall updatera lite så ni vet att jag lever och IMORGON blir det att besöka Linköping tillsammans med mamma, Emma & Annelie för shopping. Mysigt.


Emma & Jag ifrån nyår. Bleka men förväntansfulla.

Hoppas ni får en mysig kväll såhär nu. Puss på er


Kommentarer
Postat av: davidzen

OSCAR SKA MED OCKSÅ!! Det var en svinkuul match, du ägde och vi ska ha en supermysig dag imorn :D PÖSS på lilltån <3

2010-08-26 @ 21:58:20
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0