OLD PICS

Jag har värsta bloggtorkan så kanske bäst att jag erkänner det för er så ni inte tror att jag tror att jag kör ägiga inlägg. Ioförsig var förra inlägget lite ägigt! Därför tänkte jag bjuda på lite gamla bilder ifrån äldre dagar. Sådant kan tycker är roligt att se i andra bloggar. Höhö


Jag & Renée. Haha. Jag vet vad ni tänker and I'm thinking the same.


Jag & fina Oscar


Renée & jag


Jag & Linnea


Jag & Alfred


Emma & Annelie oh Emma . döda mig inte. Skratta bara


Mattias. Mattias alltså

Ioförsig ifrån förra sommaren men ändå!


Lydia & Emma


Jag, Josefine & Sandra i Alfreds säng


Adam & Mattias


Jag, Linnea & Sandra


Jag & Josefine


Avslutar med en bild ifrån nyår!

Hoppas du tycker bilderna är lite roliga. Ikväll har jag förresten tränat fotboll tillsammans med damerna & det blev även bestämt att jag ska vara med på deras match som är imorgon kväll. Riktigt trevligt. Hörs imorgon & då kör jag på riktig höstoutfit.


Kommentarer
Postat av: matte

haha! kommer ihåg det där! både dagarna tillo med

:)

2010-08-25 @ 22:01:10
Postat av: jaaag

haha, minnen föralltid alltså!

2010-08-25 @ 22:05:15
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/
Postat av: emmaa

JAG VAR SÅ JÄKLA HEEEEEEEEEEEET!!!!!!

2010-08-25 @ 22:05:49
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: alma

Emma älskar dig alltså! Du var dagens garv. Sorry baby!

2010-08-25 @ 22:06:57
URL: http://aalmaaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0