VARNING FÖR.. BARA VARNING!

Regn. Regn när man ska sova & regn när man vaknar. Blir inte dirket piggare på att gå upp ifrån sängen när det står som spö i backen. Den enda sommarkänslan jag har kvar är de ständigt kliande myggbetten som lyser rött på benen mina, min fejkade bränna med brunutansol och det faktum att det fortfarande är augusti.

Har stekt fina pannkakor, dammsugit mitt rum och råkade suga upp min fotlänk så nu är fingrarna fuLLa med damm och hela halsen kliar. Fick inte upp den där länken så R.I.P. Fan vad äckligt tänker ni. Jag tänker fuck of. Har värsta träningsabstinensen idag så tänkte visa mitt bekanta ansikte på damträningen, är så sugen på att springa alltså!

Först kände jag såhär: cuttig och lägga i sängen och bara ligga


Sen bara: små tjurig



Plötsligt blev det: FUCK OF



Sen spårade det ut totalt



Efter lite tid blev det lugnt i skallen och istället slog energin igöng och blev på vippen till oseriös.


Alla ni som nu tänker: vilken liten fjortis & dylikt.


AMEN HUR SERIÖS ÄR JAG DÅ !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, grymma bilder :D

2010-08-25 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0