Första lördagen i vardagen.

RIM(haha)

men

Hej på er! Vaknade med lite halsont idag. Har ni klarat er från sjukdom? Jag vet att några av mina kära&nära också har ont i halsen. Kanske är något som går nu... Man märker verkligen att vardagen har satt sina spår för det här känns verkligen som en typisk lördagsmorgon. Kanske både är bra & dåligt men eftersom jag börjar känna mig lite småkrasslig så kanske rutiner & stress inte är något för mig.


Snart är det i vilket fall dags att rycka upp sig för att cykla ner till idrottsparken för att heja fram min pojkvänslag & sedan följer Alfred förhoppningsvis med mig hem. Hihi. Vi tjafsar jämt om vem vi ska vara oss eftersom båda vill vara hemma hos sig. Det är sant, och precis som de flesta par så tjafsar man jämt om småsaker & ni som har förhållande känner säkert igen er.



Dagens tumme dooown: halsen



Dagens tumme UP: Musik som gör halsen ännu sämre & att Alfred kommer HIT.



Ni som tänker: fan vad ful GIRL eller hur kan HON ha en pojkvän?

AA okej. Visst. You don't always have to be pretty & fit & nice. Kom ihåg det ni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du är söt då

2010-08-28 @ 20:03:46
URL: http://lydiaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0