Vanlig söndag

God förmiddag alla läsare! Jag hade en mysig lördagskväll tillsammans med Alfred & familj. Tacos & chips framför ett typiskt familjeprogram. Känns skönt att få ha haft en riktig lugn helg tillsammans med familj, alfred & vänner.
Hur har er helg varit? Idag är det dock dags för att göra lite nytta med att plugga lite religion. Jag är verkligen fascinerad utav religionens påverkan av människan. En vän till mig är nämligen muslim & dom fastar under en del perioder och äter bara när solen gått ner. Själv är jag inte så värst kristen, jag har däremot konfirmerat mig och det är väl det mest religiösa som jag gjort.


Idag ska jag spela fotboll också men innan det blir det att titta på Alfred i B-lags matchen tillsammans med Frida. Som vanligt alltså. Ni kanske tycker att jag jämt är i idrottsparken vilket är sant också. Men det är riktigt kul tycker jag så thats why. De flesta av mina vänner tycker också det så då kan man passa på att umgås lite också. 

 


En bild från i fredags i omklädningsrummet på H&M.

Tänkte slänga upp ett inlägg på min nya skinnpaj också.

Kommentarer
Postat av: Askungen

Söta du.

2010-08-31 @ 14:09:49
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0