Värna om andra

Hej på er alla! Har precis varit och tränat tillsammans med ett gäng tjejer! Fotboll alltså i 1,5 timme. Sitter nu här och vill framföra ett budskap till er alla. Ge en extra tanke till någon omkring er, tänk inte bara på dig själv!

Det finns vissa personer i våran omgivning som endast tänker på sig själv & sitt bästa, många egotrippade människor. Om du känner dig träffad så finns det inget som säger att du inte kan ändra på dig en aning. För att göra andra glada och boosta någons självförtroende kan vara mycket enkelt! Om någon är sjuk så skicka ett sms och hälsa att den personen ska krya på sig. En sådan liten gärning kan göra mycket för den personen dessutom kan du få lite glädje tillbaka. Såklart ska du tänka på dina behov först men det är en bra egenskap att bry sig om andra däremellan.  

Just nu vill jag lägga en extra omtanke till min kusin Emma som går igenom en svår tid just nu. Du ska veta att jag alltid ställer upp för dig! Jag älskar dig!


Att krama någon eller att hålla om någon kan också betyda mycket.

Nu ska jag snart sova. Hoppas ni alla får en liten tankeställare nu. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar DIG!

det finns inte ord..

2010-08-31 @ 21:55:07
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0