Ger mig in i detta här igen

Mina vänner vill att jag ska börja blogga igen. Ska ge det ett hjärtligt försök. Har börjat mitt lov på ett underbart sätt. Det är väl trevligt? Ni vet man ska una andra gott också. Jag har varit med Alfred, min släkt och fina vänner. Julafton var fin. Fick en kamera. Nöjd.

I måndags debutterade jag Johannas hus tillsammans med underbaringar. Vi hade det fint. Mycket fint. Idag har jag tränat. Förlåt att jag raddar upp saker. Ditt & datt, hit & dit. Fortsätter. Imorgon är det heldag i Jönköping med östgötalaget. Känner mig blandad om det. Känner mig osäker?. Äsch.

Nu ska ja fortsätta dega & bara va. Hallå där känsla. Kom tack.


Vänder ryggen till det. Man ska inte tvivla på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0