VÄRME, TACK

andra dagen i kläppen har snart passerat,  solen har inte glimtat ett dugg men det har varit skönt,  pjäxorna sitter som jag i min soffa   och skidorna glider som tuusan.  fast jag har redan hunnit med en vurpa i liften.  Det har snöat hela dagen också,  och det är så fint när snön trillar ner..  kommer hem på lördag och då hoppas jag på vår.  Även om det är vinter här kan jag inte låta bli  att ändå sakna sommaren.  oh jag saknar alfred  oh linnea. oh fotboll.    hörs vettja .
Tyyyyp från 2008 kanske? Sååå brun vill jag vara NU. Sol tack!

Tycker om vintern faktiskt. Mysig. Men när termometern står på -22 grader är den fan ingen höjdare ni! Tänkte därför ringa till farfar min & fråga om jag får testa hans band! Asså typ gå/löp band! Tror ni jag får det? Hoppas. Annars ska jag inte göra någonting idag. Kanske börja plugga lite.

Äsch. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0