Dålig uppdatering

Tyvärr har det inte hunnit bli mycket bloggande eftersom jag inte haft så mycket tillgång till internet. Har varit i min sommarstuga nu ifrån i onsdags. Har bara sola och badat och fullkomligt njutit. Antar att man inte ska sitta vid datorn ändå. Men ska försöka bättra min update. I tisdags var jag med Frida och vi såg premiären av Ecplise. Filmen var absolut den bästa av de tre filmerna. Längtar tills nästa film!


Ikväll kom vi hem så jag och mamma har varit hos Annelie med mormor och käkat sallad och grillad kyckling. Var supergott. Nu har jag varit ute och sprungit. GOOD POINTS till mig.

Nu blir det dusch och sedan tv. Imorgon blir det shopping i Norrköping. Ska bli fint.

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0