Följde jag min plan?

..... I DID . typ

Jag gick upp ungefär vid halv elva. Trött, ångest över att jag bara inte ORKAR jogga gå springa. Vad fan tänkte jag med??!?! Fortfarande bestämd att det kommer komma, suget för motion som man aldrig har med hoppas ska finna där inom en. Drömmen går i kras när jag rensat skåpen för något ätbart till frukost. Finns inget. Hittar en banan. Surar. En bananjävel. Vilken jävla breakFIESTA!

Knyter skorna, stenarna i händerna skaver. Håret lockar sig runt skallen men jag. Jag joggade, sprang. Joggade sprang, joggade sprang.
Fan vad gött det var faktiskt! Mådde illa efter andfådd, tog yoghurt i förbi farten och lite digestive (diegästive).

NÖJD.

Nu lagar jag icke fresch mat = köttfärssås. Soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0