Midsommar

Har många tankar kring hur min midsommar kommer bli. Mitt största problem just nu är vad jag ska ha på mig. Vill ha sommrigt, blommigt, volangit rart och stiligt. Funderar på svart. Vem har svart på midsommar? MEN vem fan bryr sig. Inte en jävel. Ska jag ha min vita skolavslutningsklänning. nej ja nej ja vet inte.
Äger inget så som jag tänker mig, vill vänta med beslutet tills imorgon. FÖR imorgon kan jag ha en quick brain och komma på värsta outfiten. Händer aldrig. Skjut fan inte upp det Alma!

Hur som helst blir det att umgås med vänner och bekanta. Hoppas det blir bra. Mitt bästa råd är att aldrig ha förhoppningar. På midsommar alltså.

NU jävlar ska jag tvinga mig själv att gå upp till datorn och så blir det en bildbomb från skolavslutning osv. Lite sent? Jag är sen, efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0