Planer för måndagen

Idag då. Vad i helvete har man hittat på? Jo det ska jag säga er, jag har spelat match så mina ben är helt döda nu. Blev en seger med 1-3 och Frida och Sara stod för målen. Bra kämpar insats idag. Ikväll har jag käkat pizza tillsammans med släkten så jag har givit och tagit. Jag har även målat staketet som är mitt sommarjobb dårå, ni ska få se min snygga målarlook imorgon. Hooot

Planer för imorgon:

  • Gå upp vid halv åtta för att sedan gå en promenad med moster Annelie
  • Äta frukost, om jag inte gör det innan
  • Sätta igång med målandet av staketet
  • Hoppas att min älskling kommer och på kvällen blir det träning

Hoppas ni har en bra dag. looooveeeeeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0