Servering och missnöje, NJUT

Ikväll har jag serverat på niornas bal med ett gäng härliga människor. Har varit riktigt kul faktiskt och alla var fantastiskt fina. Ta åt dig! Nu när jag kom hem har jag så mycket som lockat håret.

och jag känner bara:




why are you feeling like this little girl?
FÖR ATT DET VAR SÅ J*VLA onödigt att jag ens lockade håret eftersom det ligger som en flatmacka över skallen på mig. Hur kuljul är det i livet?


Såhär ser iallafall en del av håret ut och redan då börjar lockarna slingra sig. Jävla ormar!

Anmärkningar: Jaaaa!! jag har stökigt rum.
Jaaa jag bäddar aldrig sängen. Who does?
Jag har på mig min nya tröja ifrån bikbok. Love it

FINALMENTE : Bad bild kvalité

Nu ska jag fortsätta tycka synd om att jag måste locka om håret imorn. Ska jag skita i det? Gå rakad till skolan. Då har jag iallafall gjort lockningen för dagen onödig och då är det plötsligt ännu mer synd om mig. Jag lockar't. Ler och tycker synd om dom som det är synd om. Läser bibeln.  haa nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0