Solen skiner

Är inte ett dugg pepp på blogg så jag tänker inte piffa till det med något med "ohh fint väder" som jag då tänkte, därför rubriken. Min mage känns lite ur balans idag. Är nervös. Ligger och drar i lakanen på nätterna undrar varför allt inte är på topp när det skulle det. Det är sommarlov, slappna av, ingen ångest, inget ältande. Jag antar att man ändå kommer älta om allt, iallafall om man heter Alma. Antar att när man inte slappnar av, låter sig bygga upp en mur, ett stålnät runt om sig de flesta dagarna om året är det svårt när det tillslut börjar tyna bort och man låter sig släppa den där stenhårda ytan.

Jag måste vänja mig, att mjukna alltså. MEN nu ska jag ha en bra oavsett vad. I solen.


Utan yta. Plus nyvaken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0