Trevlig lördag & söndag

Igår hamnade jag och min pöjk tillslut hos Josefine. Där var vi ett gäng people och bara hade det gött. Riktigt trevligt så tack Jooossan och alla andra! Jag sov sedan hos Alfred och vid ungefär 12 idag så hämtade familjen upp mig och vi åkte vidare till sommarstugan för att fira mormor som fyller hela 66 år imorgon. Världens bästa mormor som vi barnbarn hade köpt te till. Blev god mat och sisådär!

Dagen bjöd även på lite hästar. Åh alla som känner mig vet att jag har fobi för djur överhuvudtaget så det var riktigt starkt utav mig och även min moder att stiga in i stallet. Hästar är verkligen mäktiga djur och jag beundrar alla som rider. Jag var modig nog att klappa en häst iallafall. Någon gång i framtiden ska jag rida. Remember that!


Jag idag på stranden iklädd mormors shorts. hot


Fina mormor och Oscar







Riktigt mysig dag. Nu har jag precis tränat lite och är nyduschad. Blir en lugn kväll framför tv,n.
Puss


Kommentarer
Postat av: emmmaaaaaaaaa

PUSSS SNYGGING!

2010-06-14 @ 17:09:26
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0