Uppe med tuppen

Klockan var ställd på 06.40 så det var bara att kliva upp trots ledig dag. Jag hade låtit mig övertalas till att sova hos min pojkvän som då inte var ledig... Jag är dum. jo jag vet tack

Trots detta var det skönt att stiga upp. Hann baka paj med bacon som jag mumsade i mig till lunch. Har även hunnit med att plocka blommor och dukat till niornas bal som är ikväll. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Får ju se hur fina alla gjort sig. Hur hade jag tid till allt? Hann ju också med en powerwalk på en timme som kändes gött i benen. Nu har jag fixat naglarna och nu ska jag finally ta det lite lugnt och känna hur sovdimman letar sig in i mig. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0