AJ AJ mitt stackars öga

Vaknade inatt runt 4 tiden av att min öga gjorde ont.
Trodde naturligvis att det var mina linser som jag ibland brukar sova med
som bara skavde lite. Ögat fortsatte dock att skava hela natten och morgonen.
Pallrade med ändå iväg till skolan men fick olyckligtvis bli en kort dag för mig idag.

Vår skolsköterska rekommenderade att jag skulle ringa min optiker
då det fortsatte att göra ont och ögat var rött och bara rann.
Fick komma direkt in till optikern som skickade mig vidare till Linköpings lasarett.
Fick reda på att jag har ett sår på hornhinnan efter mycket undersökningar.
Så blir att använda dropp nu 8 gånger om dagen, tills på fredag då jag ska tillbaka.

Nu ligger jag hemma har varit iväg sen 10 så är jättetrött.
Ögat fortsätter att göra ont med förhoppningsvis lindras värken.
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv :( höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0