I care, always will

Blir alltid så inihelvete nervig inför prov alltså. Jävlar i mig vad det kör i magen och upp och ner. Jag vet att jag intalar mig själv att jag inte bryr mig MEN självklart bryr jag mig. Men jag vet ju att jag kan det, fast denna gång inte så överdrivet bra. Men det kommer inte gå dåligt?! Men om det gör det då? Det kommer inte gå dåligt.

Förlåt att jag diskuterar med mig själv, welcome to my brain. Nu ska jag finna inre peace och bara inte vara nervös. Vi vet alla att det inte kommer fungera men att försöka gå alltid. HÅLL NEVERNA I SCHACK.


The monster inside me. Jag kan lära mig tygla det och jag är ju faktiskt inte sådär ful egentligen host

Godnatt. SovGott alla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0