NIVEA summer beauty



Vad har jag gjort för att motverka min blekhet?
I panikens hastighet lyckades jag grabba tag i denna Nivea summer beauty, brun utan sol body lotion..
Tycker det är ett bra alternativ då jag helst vill slippa solarium då
jag blir lite paranoid när jag ligger där i. Vem är utanför? Varför låter det, jordbävning? Föreställer mig alltid det värsta.
Jag tycker denna brun utan sol, är väldigt bra. Fungerar som en bodylotion och går snabbt in i huden och man märker skillnad från början.
Den enda negativa med denna är att man kan bli lite flammig.. vilken är en stor risk men då rekommenderar jag att köra skrubb innan man applicerar lotionen på huden.

Hoppas man märker mina "bruna" ben imorgon på konfirmationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0