Bara skit i toan

Fryser, trött och svin ont i halsen. Dessa tre sakerna förgyller nu min eftermiddag. Positiv tjej eller? Försöker ändå vara lite positiv. Är bara en aning arg på mig själv eftersom jag tränade med ond hals igår vilket gjorde det mycket värre. Träna inte med ont i halsen.

Några positiva grejor då:
Inprincip 2 håltimmar idag
1 håltimma imorgon
Inga läxor eller prov
Jag hinner med att se förhäxad idag
Jag lever

Såå... då vare klart! Det ploppar ju bara upp dåliga grejor. Hur tusan ska jag kunna sjunga imorgon?? Tjenis Penis. Ska sluta vara så ego nu, synd om migig. Idag har faktiskt andra tankar förgyllt min vardag ändå. 


 

Köpte en ring för ca 50 000, chaaaa

ville egentligen köpa:



Men, det fick ja visst inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0