BÄST SÄMST

Dagens bästa:

Tuggummi för 80 spänn
Inget onyttigt
Håltimma från engelskan
Inget prov/läxor mer på 3 veckor
Hollywoodfruar


Dagens sämsta:

Regnet hela jävla dagen
Vaknandet vid 4 av halsont
Att jag blev missbetrodd av min idrottslärare när jag sa att jag hade ont i halsen. Såg han anteckning "ont i halsen" FYFAN
Vaknar upp och inser att fan; Åt massa paj, Mc Donalds & en halv marabou igår(haha)


Aeeej men det här inlägget var ju inget vidare inte sant? Kan också ta och berätta att jag har varit allmänt klantig idag, skrattat och pratat vid fel tillfällen samt gått från depp och spydig till flummigt humör inom loppet av några minuter. Jag blev visst lite trött av mitt "vaknade vid 4"(tyck även lite synd om mig)

Annars då, blev anfådd av en promenad förrut. Fan. Imorn skiter jag i halsen. Tränar ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0