Gymnasiemässa

Gick upp tidigt i gryningen (8.15) & var allmänt drägg mot min pojk. Snyggade till mig och krävde massa pussar. Vid halv 10 kom Frida & i en hejdundrades fart var vi tillslut i linköping. Konsert & kongress var vårt slutgiltiga mål. Mängder med folk är någon min tanke om det. Gymnasiemässan alltså. Men ångrar dock inte att jag åkte dit.
Svängde förbi Ikano en sväng och köpte lite förnödenheter såsom toffsar & torrshampo. Är nu hemma, magen full med tacos och armarna trötta efter en sväng om med dammsugaren. Ska nu plugga NO, hade visst prov på måndag. Det är tvärtemot fridfullt ni. Spreja håret med torrshampo och fota lite med. Kul för er.




tja smile. gillar't ej

Kommentarer
Postat av: Lisa Stedt

har alltid undrat om torrschampo är bra. Fungerar det och vad köper du? (:

2010-11-13 @ 15:28:35
URL: http://stettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har ju jättefint leende, önskar jag hade det =)

2010-11-13 @ 19:32:42
Postat av: sv:

Taaack, vad gullig du är :D

2010-11-14 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0