Har du druckit bärs din jävla bäver??

Det blir nog så att jag tar tag lite i det här med bloggen. För det är ju kul? Dessutom har jag en tjatande kusin som kräver lite från mig. Denne kusin och jag ska snart ut på långpromenad och få upp flåset lite.

Tycker ni att jag ska lägga upp lite bilder från mitt höstlov, eller så kan jag bjuda på det nya "roliga" i klass 9cd. Eller ska jag säga i mitt "tjejgäng" hihi. Ehh fan här kommer det:


0.03

"Har du druckit bärs din jävla bäver?"
Garvar man ihjäl åt. Bäver jävel. mumma i munnen.
Ne nu fan blir det promenad. har ett löjligt dilemma som jag tänkte förmedla om sen. KANSKE



Kommentarer
Postat av: kusiiin

MOHAHA; jag tjatar väl inget!

Gött att du lyssnar på mig, ungee! :D

2010-11-08 @ 18:29:23
URL: http://emmadavidzon.blogg.se/
Postat av: bäverkompisen

en gång till och jag slår ut tänderna på dig så du ser ut som en jävla bäver.

2010-11-08 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0