Hos Emma

Sitter denna dag hos Emma, min fina kusin. Kan man tänka sig vad vi har för oss? Nej. Jag sitter vid datorn och hon är där nere och snyggar till sig för hon ska ut på glitter & glamour. Själv har man haft en mycket trevligt dag med inslag av adhd liknanade situationer. Vi tackar mina bävrar för det!

Ikväll ska jag ta det lugnt med min pojkvän. Halsen ( fan vad jag gnäller ) är inte bättre. Eller lite. Men det är chill fredag. Chilliga fredagar gillas. Imorgon däremot blire MYS hos Linnea med mina tjejer. Fint som snus eller lika fint som gräddig finvispad grädde fan.


GLAD BRUD



SKÅL & HEJ


Kommentarer
Postat av: Lisa Stedt

Fast jag såg att ni var ute och gick idag i regnet (y'

2010-11-13 @ 15:30:36
URL: http://stettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0