KANSKE ÄR MAN SJUK?

Hejhopp!

Tränade med Lucierna efter skolan, vi har det så bra tillsammans. Tycker om hela bunten. Två kladdkakor & lite sång efter så ligger jag här i min säng. För att inte bara prata bra ska ja väl nämna att min hals inte har blivit bättre & mitt huvud värker något sjukt. Ingen träningen med östgöta imorn dårå.. Fast jag vill. Fan vad jag känner att jag vill nu då.

Tror faktiskt att jag ska se lite förhäxad, värma lite vatten & bara bli bättre. Låter det fint?


träligt de kan va ibland dååå....



GODNATT



Kommentarer
Postat av: lisa

Johanna säger likadant! Så rolit att ni har de bra.

krya på dej (:

2010-11-11 @ 19:14:27
URL: http://stettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0