mycket babbel

Hallååå där! Har ju varit oroväckande frånvarande från bloggen nu! Hejsan hoppsan vad tiden springer iväg!


För det första vill jag att ni skulle få veta min recension av filmen, Harry Potter & dödsrelikerna. Jag tyckte att den var helt okej. Visste ju hela tiden vad som skulle hända, har läst böckerna. Men om ni vill veta så älskar jag sånt!!! När man redan vet vad som kommer hända. Kan man slappna av!

Därför har jag lite kontrollbehov, kom jag på nu. När jag har kontroll blir jag trygg. Men ta mig tusan. Här skriver vi en mycket seriös åsikt om en mycket fin film.

I filmen så hände det inte något som var extremt spännande. Så därför, blev det ingen klimax i filmen. Hoppas på mer FART & KAMPEN MOT DEN ONDA PÅ ETT ROLIGT SÄTT - i nästa film. Del två kommer vara grym. Det är redan spikat.

Nu drar vi ett streck över det och går vidare till Luciaaan!! Skänninges lucia är:


Fina Isabel - Grattis säger vi!!

Annars dårå?
Har haft fotografering & reportage i östgötatidningen. Länkar imorgon. Östgötaträning vare ikväll! Imorgon lucia & kvällen blir som den blir.

Hejsvejs & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0