Natur - JAPP

Hej hopp på er! Måste först nämna, såklart. snön. Tycker snön är vacker att titta på och lyser upp i mörkret. Den är dessvärre inte lika rolig att cykla i. Kallt, blött och blåmärken. Fick verkligen spänna hela kroppen för att ta mig hem oskadd. & dessutom blir det ingen fotbollsträning heller. Men får bli cykeln istället, hos Annelie, förhoppningsvis! 


Idag har vi som sagt varit på Kungshöga och det var lika pinsamt som jag trott, om inte värre. Jag är inte blygg men att komma in i skola där alla verkligen illglor. Ja, det är pinsamt, skämmig & genant. 
Har jag blivit klokare i mitt val dårå? Valet är natur. Frågan är då, natur med inriktning samhäll eller natur. Äsch. Borde kanske inte ta sånt här med er, ska ju faktiskt prata med syon imorgon. Men kanske intressant för er att veta vad jag kommer välja. I helgen ska jag kolla in linköpingsgymnasier lite mer i vilket fall.

Lägger in lite bilder på hur jag ser ut idag också samt kanske det bjussas på snyggis kort från höstlovet.

Kram på er i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0