TORRSHAMPO

Fått en fråga angående torrshampo, som jag nämnde i tidigare inlägg så tänkte dra till med ett inlägg om det. Jag använder Dry Shampoo Proffs. Tadaaa!!



Jag använder torrshampo för att jag en riktigt jävla lat människa. Nej men :)! För det första gillar jag inte att duscha mitt hår för ofta, det är dessutom inte bra för håret. Jag brukar vänta i 3 dagar innan jag duschar håret och på den tredje dagen brukar håret få en oljigkänsla, flötbunke typ.  Då sprejar jag på mitt torrshampo och vips!

Så är håret fint igen, matt och håret ser mindre ojligt ut. Effekten håller dock bara i några timmar och måste faktiskt säga såhär att även om håret ser helt okej ut så försvinner ju inte den oljigakänslan. Håret känns fortfarande relativt äckligt. Men hallå. Jag rekommenderar det! Köp det och ni behöver inte känna att ni behöver duscha håret ständigt. Man har ju torrshampot som räddaren i nöden.

Kram


UPDATE: Glömde nämna att shampot har ett fantastiska pris! Det ligger runt 45 kronor! Fynd.


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så mycket! får testa det (: vad kostar det ungefär?

2010-11-14 @ 12:28:16
URL: http://stettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0